NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA
Prijateljski poziv
Provera prisustva
Plaćanje
Prijateljski poziv- Pitanja i odgovori
- Ko može imati koristi od poziva za negu?
- Pozivi za brigu su prvobitno osmišljeni za starije osobe, ali smo brzo otkrili da ljudi svih uzrasta imaju potrebu za našom uslugom. Među korisnicima naših usluga su, mahom, starije osobe, osobe sa invaliditetom, hroničnim zdravstvenim problemima, osobe koje žive same, ili sa svojim kućnim ljubimcima, ljudi koji tuguju zbog nedavnog gubitka partnera ili pratioca.
-
Da li ista osoba zove svaki dan?
- Ako je moguće, trudimo se da ista osoba zove svaki dan. Svaki klijent je dodeljen pozivaocu i većinu vremena će ih zvati ista osoba. Ovo nam omogućava da razvijemo bolji odnos sa našim klijentima.
- Koliko dugo traje tipičan poziv?
- Poziv za negu traje od 5 do 10 minuta, osim u slučaju Programa plus, kada su razgovori do 20 minuta. Sve zavisi od klijenta. Neki klijenti vole da razgovaraju, dok drugi samo žele brzu prijavu i/ili da ih podsete da uzmu lekove. Svakom klijentu dajemo priliku da se upusti u prijateljski razgovor. I ulažemo sve napore da osiguramo da pozivi nikada ne budu žurba.
- O čemu pričamo?
- Vesti, aktuelni događaji, vreme, sport, hrana, zabava. Naši stariji klijenti vole da se prisećaju „starih dobrih vremena“. Rado razgovaramo o bilo kojoj temi od interesa za klijenta. Kako upoznajemo naše klijente, razgovor skoro uvek evoluira u vrstu prirodnog razgovora koji bi se vodio sa prijateljem ili rođakom.
- Šta se dešava ako se klijent ne javlja na telefon?
- Ako se klijent ne javlja na telefon, pokušaćemo da ga nazovemo tri puta u toku sata. Ako iz trećeg pokušaja nema odgovora, ostavićemo poruku koja sadrži sve neophodne podsetnike i pozvati ili e-mailom naznačeni kontakt obavestiti da nismo u mogućnosti da dođemo do klijenta..
- Šta ako otkrijete problem tokom poziva?
- Ako se klijent požali da se ne oseća dobro, savetovaćemo ga da potraži odgovarajuću medicinsku pomoć. Takođe ćemo obavestiti naznačeni kontakt. Na primer: „Mama se danas žali na manji bol u stomaku.“ U slučaju hitnog slučaja dok smo na pozivu, uputićemo klijenta da spusti slušalicu i odmah pozove hitnu pomoć.
- Možete li da pošaljete e-poštu članu porodice sa redovnim ažuriranjima?
- Naravno. Na zahtev, možemo da obezbedimo dnevne ili sedmične ažuriranja statusa putem e-pošte članu porodice ili određenom kontaktu nakon što pozovemo klijenta. U suprotnom ćemo e-poštom/pozvati samo ako postoji problem ili zabrinutost.
- Mogu li imati više kontakata u evidenciji?
- Apsolutno! Zapravo preporučujemo da imate najmanje dva kontakta u evidenciji. Kontakt može biti član porodice, prijatelj, komšija ili menadžer za brigu. Ako klijent nema ništa od toga, preporučujemo da ostavite broj svom upravniku zgrade i/ili lokalnoj policijskoj upravi. Preporučujemo da jedan od kontakata bude lokalni, ako je moguće.
- Gde se nalazite & možete li bilo gde da pozovete?
- SeniorCall se nalazi u Beogradu i na Zlatiboru. Svi naši predstavnici se nalaze u Srbiji. Naša usluga je dostupna širom zemlje (a možemo pozvati bilo koju zemlju).
-
Zašto odabrati vrhunsku uslugu kao što je SeniorCall?
- Odgovor je jednostavan - pouzdanost, prilagođavanje i briga. Iako neki lokaliteti nude uslugu zasnovanu na volonterima, oni pružaju samo osnovnu, opštu proveru dobrobiti, bez ikakvih naprednih opcija prilagođavanja koje nudimo. Oni takođe imaju tendenciju da budu nedosledni i nepouzdani. Mnogi naši klijenti koji su ranije koristili volonterske usluge opisali su dane propuštenih poziva, pozive koji se javljaju u nasumične i nezgodne sate i bezbrižne pozivaoce. SeniorCall osigurava da će se vaši pozivi obavljati svaki dan (u zavisnosti od vašeg plana), u vreme koje vam odgovara. Takođe pružamo nivo usluge koji ne može da se poredi sa bilo kojom drugom sličnom uslugom - besplatnom ili plaćenom. A kada je u pitanju briga, biće vam teško da nađete drugu kompaniju koja brine koliko i mi o našim klijentima. Zaista radimo sve više za svakog klijenta i porodicu kojoj služimo. I to radimo za manje od cene dnevne šoljice kafe.
Top
Provera prisustva- Pitanja i odgovori
- Zašto je kreirana ova usluga?
- Tokom prethodnih godina imali smo klijente koji su smatrali da njihovim starim roditeljima ili rodjacima nije neophodan dnevni razgovor, ali ipak žele da znaju da li su oni dobro. Želeli su sigurnost da neko vodi evidenciju prisustva njima bliskih ljudi. Tako je nastala naša usluga praćenog prijavljivanja.
- Kome je namenjena ova usluga?
- Ova usluga je idealna za ljude kojima nisu potrebni podsetnici, ne žele da razgovaraju, već jednostavno žele da se svaki dan nekome jave. Većina naših klijenata koji se prijavljuju nisu stariji, već odrasli koji žive sami i obično vode aktivan život. Ova usluga je takođe veoma popularna među vlasnicima kućnih ljubimaca.
- U koje ćemo Vas vreme zvati?
- Svaki dan ćemo Vas zvati u vreme koje je prethodno dogovoreno.
Ukoliko Vas nismo dobili u dogovoreno vreme, zovemo Vas još 3 puta nakon toga u razmacima od sat vremena.
Na primer, ako je dogovoreni poziv svaki dan između 10 I 10:15, prvi poziv dobićete u to dogovoreno doba.
Ukoliko Vas tad nismo dobili, pozvaćemo Vas ponovo između 11 I 11: 15. Ukoliko se ni tada niste javili, uputićemo Vam i treći poziv između 12:00- 12:15.
Za slučaj, da se ni tada ne javite poslaćemotekstualnu poruku, gde ćemo najaviti potiv za sat vremena. Tekstualnu poruku dobijate na dogovoreni način (SMS, viber ili e mail).
Sat vremena nakon tekstualne poruke sledi još jedan, četvrti poziv. Ako Vas ni tada ne dobijemo, kontaktiraćemo osobu koja je ostavljena za prvi kontakt.
Prvi kontakt je najčešće upravo osoba koja Vam je fizički najbliža, neko od komšija ili bliskih rođaka koji u kratkom vremenskom intervalu mogu proveriti da l iste dobro. Često je prvi kontakt i naručilac ove usluge (sin/ćerka/unuk/unuka osobe koju pozivamo)
- Kako da se prijavim?
- Pošaljite mail na info@seniorcal.rs U odgovoru ćete dobiti kompletna uputstva, nakon čega sledi telefonski razgovor i dalja registracija.
Top
Plaćanje- Pitanja i odgovori
-
- Da li mogu znati da li mi servis odgovara pre potpisivanja ugovora?
- Naravno! Pre nego što se odlučite za našu uslugu, bilo koju iz ponude, možete testirati da li Vama ili osobi koja je korisnik usluge odgovara ovakav način kontakta. Nakon tri dana besplatnog korišćenja usluge, imate mogućnost da odaberete uslugu na mesec dana ili duže.
- Mogu li da promenim planove u bilo kom trenutku?
- Naravno, možete lako da nadogradite ili smanjite svoj plan poziva po potrebi.
- Da li je moguće privremeno obustaviti uslugu?
- Da. Ako treba da privremeno obustavite uslugu, to možete učiniti tako što ćete poslati e-poštu na info@seniorcall.rs. Kada se usluga suspenduje, neće vam biti ponovo naplaćeno dok je ponovo ne aktivirate. Imajte na umu da nema delimičnog povraćaja ako prekinete uslugu usred obračunskog ciklusa.
- Mogu li da otkažem u bilo kom trenutku?
- Naravno. Možete otkazati u bilo kom trenutku (iako ćete nam nedostajati). Međutim, imajte na umu da ne nudimo delimičan povraćaj novca za dane nekorišćene usluge. Dakle, ako morate da otkažete, učinite to na kraju vašeg trenutnog obračunskog ciklusa, pre nego što počne sledeći obračunski ciklus.
-
Šta ako mi zatreba vaša usluga, ali ne mogu da je priuštim?
- Naša misija je da osiguramo da svaki stariji ima nekoga da ga redovno proverava. Ako vama ili nekome koga poznajete treba naša usluga, ali ne možete da priuštite standardne cene, mi ćemo se potruditi da napravimo plan koji odgovara vašem budžetu.
Top